.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ۱۸ هزار خانه خالی به سازمان مالیات معرفی شده و طبق بررسی‌های صورت گرفته ۵ بانک دارای بیشترین واحد خالی هستند. یک جوان ۲۰ ساله ۱۵۳ واحد مسکونی خالی دارد!
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ۱۸ هزار خانه خالی به سازمان مالیات معرفی شده و طبق بررسی‌های صورت گرفته ۵ بانک دارای بیشترین واحد خالی هستند.(ادامه)
مزینانی گفت: ماهی قرمز را فقط در استخر‌ها یا حوضچه‌هایی که شهرداری در برخی نقاط شهر ایجاد کرده، رهاسازی کنید. ماهی قرمز را فقط در حوض‌های مشخص شده رها کنید
مزینانی گفت: ماهی قرمز را فقط در استخر‌ها یا حوضچه‌هایی که شهرداری در برخی نقاط شهر ایجاد کرده، رهاسازی کنید.(ادامه)
 معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران برنامه های این مسجد برای رفاه حال زائران نوروزی را تشریح کرد. برنامه های مسجد مقدس جمکران برای رفاه حال زائران نوروزی
معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران برنامه های این مسجد برای رفاه حال زائران نوروزی را تشریح کرد.(ادامه)
گروه‌های ارزیابی از سوی استانداری مازندران عملکرد مدیران دستگاه‌های خدمات رسان را بررسی و با مدیران کم کار برخورد می‌کند. مدیران کم کار مازندران در تعطیلات نوروزی منتظر برخورد اداری باشند
گروه‌های ارزیابی از سوی استانداری مازندران عملکرد مدیران دستگاه‌های خدمات رسان را بررسی و با مدیران کم کار برخورد می‌کند.(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: شهرهای مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی در حال آماده شدن هستند. شهرهای مازندران مهیای استقبال از مسافران نوروزی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: شهرهای مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی در حال آماده شدن هستند.(ادامه)
چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است چادرخوابی نوروزی در فضای باز ممنوع
چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است(ادامه)
۱۴۲ مدرسه در مازندران میزبان مسافران نوروزی بوده است
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مسافران نوروزی در ۱۴۲ مدرسه اسکان یافتند، گفت: دو اردوگاه آموزشی و ۱۵ مرکز رفاهی نیز میزبان مسافران بوده است.(ادامه)
تلفات تصادفات نوروزی ۵۹ درصد در مازندران کاهش یافت
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی ترددها در نوروز از کاهش ۵۹ درصدی کشته شدگان در حوادث رانندگی خبر داد.(ادامه)
افزایش ۳۵ درصدی تردد‌های نوروزی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۳۵ درصدی تردد‌های نوروزی در استان خبر داد.(ادامه)
۱۳ توصیه محیط‌زیست مازندران برای روز ۱۳ فروردین
(ادامه)
۱۲.۳ میلیون مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران از اقامت ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۱۸ مسافر نوروزی در استان خبر داد.(ادامه)
۲۸ درصد دانش‌آموزان ابتدایی مازندران واکسن کرونا دریافت کردند
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه تاکنون ۲۸ درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مازندران واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: بستر مناسب برای آموزش حضوری در مدارس مازندران فراهم شده است. (ادامه)
تشرف ۳ میلیون مسافر به زیارت امامزادگان مازندران/ ۵ هزار مسافر در زائرسراها اسکان یافتند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به زیارت آستان مقدس امامزادگان مازندران تشرف یافتند، گفت: در همین مدت حدود ۵ هزار نفر در سوئیت‌ها، زائرسراها و اتاق‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند. (ادامه)
پیش بینی ۱۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات ۱۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شود.(ادامه)
ثبت رکورد تاریخی حضور مسافر در رامسر
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی رامسر از ثبت یک میلیون اقامت شب در واحد‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.(ادامه)
پارک‌های جنگلی شمال باز هست؛ نیست؟
کرونا در حساس‌ترین زمان ممکن در شمال زرد و آبی شد تا شرایط عجیب و پیش‌بینی‌نشده‌ای برای اقامت مسافران رقم بخورد.(ادامه)
خودرو‌های شخصی امکان سفر به شمال را ندارند
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه طبق آخرین ابلاغیه‌های وزارت بهداشت محدودیت سفر به استان‌های شمالی همچنان برقرار است، گفت: خودرو‌های شخصی امکان سفر به استان‌های شمالی را ندارند.(ادامه)
دکتر رئیسی ، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: اگر در هتل بتوانیم افراد را تحت نظارت و رعایت پروتکل‌ها اسکان دهیم، بسیار ایمن‌تر از این است که در جا‌های دیگری که کنترلی روی آن‌ها وجود ندارد، اسکان داده شوند ....(خبر)
(ادامه)
توضیحات سخنگوی ستاد کرونا درباره جزئیات و شرایط سفر در نوروز
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره جزییات و شروط انجام سفر و گردشگری در ایام عید توضیح داد.(ادامه)
شروط سفر‌های نوروزی اعلام شد
معاون گردشگری می‌گوید: برقراری سفر‌های نوروزی به حاد نشدن ویروس کرونا در کشور مشروط شده است. ضمن این‌که سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروز ممنوع خواهد بود و سفر به نقاط دیگر کشور به ارائه «رزرو اقامتگاه» منوط خواهد شد. (ادامه)
ابتلای ۱۰۴ نفر به کرونا و قرار گرفتن در رده نهمین استان از لحاظ فراگیرشدن این بیماری موجب اتخاذ تصمیات جدید توسط مسوولان گلستان برای مهار این ویروس از جمله بستن جاده‌های ورودی بر روی مسافران شد. جاده‌های ورودی گلستان بر روی مسافران بسته شد
ابتلای ۱۰۴ نفر به کرونا و قرار گرفتن در رده نهمین استان از لحاظ فراگیرشدن این بیماری موجب اتخاذ تصمیات جدید توسط مسوولان گلستان برای مهار این ویروس از جمله بستن جاده‌های ورودی بر روی مسافران شد.(ادامه)
ممنوعیت پذیرش مسافران نوروزی در مازندران
استاندار مازندران گفت: پذیرش مسافران نوروزی در استان ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: در استان های درگیر سیل همچون خوزستان، آخرین خبر مربوط به هشت روز قبل، در استان گلستان مربوط به اسفند ماه و در لرستان مربوط به دی ماه گذشته بوده و سایت مرکز مدیریت بحران کشور نیز فاقد اخباری بود که نیازهای مردم را پاسخگو باشد..... مدیریت اطلاع رسانی در بحران با کیست؟
شمال نیوز : وی افزود: در استان های درگیر سیل همچون خوزستان، آخرین خبر مربوط به هشت روز قبل، در استان گلستان مربوط به اسفند ماه و در لرستان مربوط به دی ماه گذشته بوده و سایت مرکز مدیریت بحران کشور نیز فاقد اخباری بود که نیازهای مردم را پاسخگو باشد.....(ادامه)
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی استان بر همکاری شهرداری ها در زمینه شناسایی و معرفی جاذبه های سطح استان تأکید کرد و گفت:شهرداری جویبار با خرید خانه ای قدیمی سعی در راه اندازی موزه کشتی دارد. راه اندازی موزه کشتی از سوی شهرداری جویبار/تأکید بر اجرای طرح تفکیک زباله در سطح استان
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی استان بر همکاری شهرداری ها در زمینه شناسایی و معرفی جاذبه های سطح استان تأکید کرد و گفت:شهرداری جویبار با خرید خانه ای قدیمی سعی در راه اندازی موزه کشتی دارد.(ادامه)
جمعیت هلال احمر با توجه به وضعیت آب و هوای کشور و احتمال وقوع سیل در بسیاری از استان‌ها به دلیل بارش‌های چند روز اخیر، در اطلاعیه‌ای توصیه‌های مهمی کرد. ۱۰ توصیه مهم هلال احمر برای مسافران و ساکنان غرب و جنوب کشور
جمعیت هلال احمر با توجه به وضعیت آب و هوای کشور و احتمال وقوع سیل در بسیاری از استان‌ها به دلیل بارش‌های چند روز اخیر، در اطلاعیه‌ای توصیه‌های مهمی کرد.(ادامه)
جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای از هموطنان خواست با توجه به سیلابی شدن مسیل ها در مناطق غربی و جنوب کشور از سفر به این مناطق تا عادی شدن اوضاع پرهیز کنند. هشدارهلال احمر: هموطنان از سفر به مناطق سیلابی پرهیز کنند
جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای از هموطنان خواست با توجه به سیلابی شدن مسیل ها در مناطق غربی و جنوب کشور از سفر به این مناطق تا عادی شدن اوضاع پرهیز کنند.(ادامه)
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از معدوم سازی بیش از 525 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی از آغاز برنامه سلامت نوروزی خبر داد. معدوم سازی بیش از 525 تُن مواد غذایی غیر بهداشتی از آغاز برنامه سلامت نوروزی
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از معدوم سازی بیش از 525 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی از آغاز برنامه سلامت نوروزی خبر داد.(ادامه)
فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ۲۵۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: ۷ مرکز برای راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نیز راه اندازی شده است. ۲۵۱ واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ۲۵۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: ۷ مرکز برای راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نیز راه اندازی شده است.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی از اقامت بیش از 3میلیون نفر در استان خبرداد و افزود:نظارت کارشناسان نشان می دهد که میزان بازدید مسافران نوروزی از روستاها افزایش یافته است. اقامت بیش از 3میلیون نفر در مازندران/استقبال مسافران در بازدید از موزه‌های استان
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی از اقامت بیش از 3میلیون نفر در استان خبرداد و افزود:نظارت کارشناسان نشان می دهد که میزان بازدید مسافران نوروزی از روستاها افزایش یافته است.(ادامه)
مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از اسکان بیش از 5هزار خانوار در مدارس و سوئیت‌های این نهاد خبرداد. بیش از 5هزار خانوار در مدارس و سوئیت‌های آموزش و پرورش مستقر شدند
مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از اسکان بیش از 5هزار خانوار در مدارس و سوئیت‌های این نهاد خبرداد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.